جشنواره ها
سینما
بازیگران
شبکه خانگی و تلوزیون
آخرین اخبار
داغ ترین اخبار
اخبار بازیگران
اخبار فیلم ها
مشارکتکنندگان
ایجاد
راهنمای مشارکت در فیلسین
ویدیو ها
تصاویر
بیخود و بیجهت؛ نقد فیلم «خانم یایا»
افشین علیار درنقد فیلم خانم یایا نوشته است: پیش از دیدن فیلم جدید عبدالرضا کاهانی احساس میشد این فیلم مشت محکمی به فیلمهای سخیف این روزها میزند اما قطعا بعد از دیدن فیلم باز هم با بنبست مواجه میشویم.
بست نشینی در پاتایا؛ نقد فیلم خانم یایا
ساناز رمضانی در نقد فیلم خانم یایا نوشته است: همه تصوراتتان از دنیای سینمایی کاهانی، بهویژه «اسب حیوان نجیبی است» را بهکلی فراموش کنید...
عطاران، فرخنژاد، پاتایا و مابقی قضایا؛ نقد فیلم خانم یایا
آرش پارساپور در نقد فیلم خانم یایا مینویسد: عبدالرضا کاهانی آنقدر خودش را غرق خودسانسوری میکند که عملا فیلمش به بیراهه میرود.
یک فیلم پاپکورنی
شوخیها و کنایههای سیاسی و اجتماعی در «مصادره» زیاد است که احتمالاً به دلیل دور ماندن از خط قرمزها و اصلاحیههای احتمالی و یا به دلیل نقش نرگس آبیار بهعنوان مشاور کارگردان کمرنگ شدهاند و فقط در گوشه و کنار فیلم گاهی خودنمایی میکنند تا «مصادره» تبدیل به یک طنز سیاسی نشود و درنهایت یک کمدی سبک و بهاصطلاح غربی “پاپکورنی ” باقی بماند.
به تیرهروزیها بخند و فکر کن!
داستان «مصادره» درباره یک شکستخورده تمامعیار، یک بازنده است که بدبیاریهایش دل مخاطب را هم میشکند. به همین واسطه فیلم را میتوان در کنار یک کمدی سیاه و حتی بیشتر از آن یک کمدی دلشکستگی دانست که شرح تنهاییهای یک شکستخورده است.