جشنواره ها
سینما
بازیگران
شبکه خانگی و تلوزیون
آخرین اخبار
داغ ترین اخبار
اخبار بازیگران
اخبار فیلم ها
مشارکتکنندگان
ایجاد
راهنمای مشارکت در فیلسین
ویدیو ها
تصاویر
نقد فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟»؛ فیلمساز در سایه
موتمن فیلمساز خوب و بااستعدادی است، واجد بینش سینمایی خود که بهواسطه عدم مدیریت پشتصحنه و فیلمنامهها و شرایط فیلمسازی در ایران هیچگاه نتوانسته بهترین فیلمش را بسازد.
چهار شب یک رؤیابین
سینمای ایران در دوران موسوم به دوم خرداد از پوستهی محافظهکارانهاش بیرون آمد و فیلمهایی ساخته شدند که توانستند فارغ از نگاه محافظهکارانهی دولتی، تماشاگران خود را پیدا کنند و ماندگار شوند. شاید یکی از بهیادماندنیترین این آثار، «شبهای روشن» (فرزاد مؤتمن، ۱۳۸۱) بر اساس فیلمنامهای از سعید عقیقی باشد.
آسمان آبی عمیق
«سایهروشن» با روایت غیرخطی و حال و هوای هیچکاکی برای گرهافکنی، گرهگشایی و رودستزدنهای متوالی به مخاطب، سفری به ژرفنای ذهن آدمی را کلید میزند.